7 Mayıs 2015 Perşembe

Yeni nesil organizasyon şirketlerinde temsilci/supervisor olmak

Not: Hiç bir organizasyon şirketini kötülemek gibi bir amacım olmadığından yazımda şirketlerin ismini kullanmayacağım sonuçta hemen hemen hepsinde bi sürü arkadaşım var amk ayıp denen bişey var neyse isim kullanmıyom belirtiyim dedim.

Merhaba sevgili okurlarım bu blog yazımda sizlere "Yeni nesil organizasyon şirketlerinde temsilci/supervisor olmak"'dan bahsedicem. Evet ülkece dönem dönem çıkan popüler şeylerde toplu hareket ettiğimizi hepimiz biliyoruz bu dönemde heralde temsilci/supervisor olma dönemi muhtemelen avrupada uygulanan bu sistemi ülkemize getiren organizyon şirketlerinin başındaki insanlar "lan biz bunu Türkiye'de yapsak tuttururuz dediler ve getirdiler nitekim tuttu da ama biraz fazla tuttu öyle bi durum oluştuki EDM House müzik ve benzer müziklere hitap eden kitleye etkinlik yapan bu firmanın katılımcısından daha çok freelance çalışanı var freelance dedim de freelance bile değil aslında ne şirket bünyesine kayıtlılar ne maaş alıyolar ortada hiç bişey yok üçbeş lira komisyon alıp bilet satıyolar ve gram destek almadıkları bu şirketler için iki farklı firmada çalışan arkadaşlar kendi aralarında kavga ediyolar bende bi dönem takıldım bunlardan bi tanesinde aslında enterasan bi durum bu şirketleri kıyaslama durumunda bi kaç defa bende bulundum istemsiz gaza geliyo insan yani şuanda bu yaziyi ben yaziyorum ama şuan eleştirdiğim şeyi bi kaç defa bende yaptım ama benimki cidden normal bi desteklemeydi karşımdakiler büyük bi heyecan ve hırsla kendilerinin daha iyi olduklarını bizimkininb kötü olduğunu anlatıyolardı bende ne zaman bu muahbbetlere girsem ya uzaklaşıyodum yada kapatmalarını söylüyodum şimdi bu muhabbeti benle yaşayanlar dicekler ki la siktir git sende tartışıyodun diye azcık ucundan tartışıyodum ben amk siz ne biçim gaza geliyodunuz adamın canını sıkmayın şimdi tabikide biz daha iyiydik aq :D komikli kısmı bırakıp tekrar ciddileşiyorum şuan kendinizi toplaryın neyse amk buna göre hayatını şekillendiren sosyal medya hesaplarını buna göre değiştiren ve bunun için ciddi mücadele veren insanlar var ben bu algının nasıl çıktığını nasıl bu kadar hızlı yayıldığını çok merak ediyorum neyse çok sikimsonik bi yazı oldu bu hiç açıkalamadım amk birazda insanların neden bunu yaptığına gelelim herkes için geçerli değil ama bunu yapan kesimin %80i bundan para kazanmak için yapmıyo tek amaçları çevrelerindeki insanlara dayıaaa baaaaakkkk ben bedava giriyoruuaaammm demek yada bu tarz hareketler geriye kalan %20lik kesiminde sikinde bile değil çevresindeki arkadaşları falan çağırmış gel falan onlarda öyle girenler kısacası işi sikine takan yok ama 4000 5000 bazen daha fazla katılımcı sağlanıyo tabi bunun genel olarak ortaması alındğında %65 erkek %35 bayan gibi bi durum var gelelim bunu dışardan katılımcı gözünden bakmaya baştada belirttiğim gibi hiç bir şirketi kötülemek gibi bir amacım olmadığı için genel konuşucam evet bi katılımcı olarak eventlerin nerdeyse tamamı çok kötü şimdi diceksiniz ki be amına kodoom hani kötülemicektin ben kötülemicem derken isimn vererek kötülemicem dedim bişeylerden bahsetmiceksem bunu neden yaziyim amk neyse gelelim konumuza eventler çok kötüden kastım personel olarak şirketler zaten supervisorlarını falan kullanıyo ihtiyaç halinde temsilcilerini falan bu yüzden kalifiye eleman yok kimse bişeyden anlamıyo tanıdık eş dost sayesinde alanda görev alıyolar (klasik Türkiye gerçeği) bunun dışında aracı kurumların getirdiği personeller (bar ve güvenlik) kalifeye eleman belki ama belki dünyanın hiç bir yerinde göremiceğiniz şekilde çalışıyolar barmenin suratından düşen bin parça somurtkan nerdeyse hepsi vodka redbull istediniz ama vodkayı bol istiyorsunuz size veremiceğini ifade ederken bu kadar konuşma içiyosna iç yoksa çık diye cevap verenler bile oluyor güvenlik zaten başlı başına felaket onlarla konuşma gibi bi durumunuz yok cünkü konuşmuyolar eğer konuşuyosanız ya içeri girerken sizi neden ittirdiğini soruyosunuzdur yada kavga çıkmıştır dayak yiyosunuzdur genel de böyle dediğim gibi hepsi için geçerli değil bu arada bu bahsettiğim olaylar sadece"Maslak Arena" için geçerlidir. Diğerleri için değil ama diğerlerinınde bi kısmının bunlarda pek aşağı kalır yanı yok evet şimdi dediğiniz duyar gibiyim nerden duycam amk tahmin ediyorum madem bu etkinlikler bu kadar kötü neden 5000 katılımcı geliyo diceksiniz ben o 5000 neden geliyo bilmiyorum ama ben neden katıldığımı yazıyım birazda benim katılmamdaki neden arkadaşlarımın falan katılması ve bedava giriyo olmam ben bu etkinliklerin çoğuna beni sikseler para vermem ama verdiğimde oldu para verererek girdiğim yerlerde bu dediklerimin haricinde kalanlar zaten de onlarada kırk yılın başı veriyoz olsun o kadar aq neyse dediğim gibi loca moca :D takıldığımız için güzel oluyo yoksa ben bi etkinlikelere 70 80 lira falan vermem bide normal biletler bu fiyat yani loca falan kişi başı 200'e geliyo nerdeyse bi gece için çok bi para değil belki ama vermem amk ne vercem gider kaçak vodka içerim 20 şişe ahahah :D bu arada o vodkayı bıraktım ben amk 1 senedir içmiyorum nerdeyse bana hatırlatıp durmayın  bu blog yazısındada bunlardan bahsettim dediğim gibi amacım hiç bi kurumu kötülemek değil gırgır makara eşliğinde sizinde bildiğiniz gerçekleri yazdım okuyan herkese teşekkürler dayııaaa.

Ortamdan bağımsız okuycular için blog yazısı taksim-maslak-sarıyer'deki bazı etkinlikler için geçerlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder