26 Temmuz 2015 Pazar

Londra hakkında ilk izlenimlerim

Selaammm kinkileer istanbulda 5'den fazla last nightimdan sonra sonunda londra ya geldim yerleştim okula başladım ve 4 gün sonra 1 ay olucak sizlerden uzak londralilara yakın olduğum süre içersinde az buçuk birşeyleri öğrenmeye başladım lobdrayi yada beni merak edenlere kısaca burdaki 1 aylık yasantimdan bahsedicem öncelikle londra gerçekten inanılmaz biyer londra hava sahasına girdiğinizde bile bunu hissediyorsunuz amina kodumun bulutları yüzünden yeryüzünü goremiyosaniz (yaz günü hava istanbul da 30 dereceyken) lobdraya gelmissiniz demektir. Bu sebepten dolayı hava durumu olayına hiç girmiyorum londra dediğim gibi inanılmaz biyer her yer tarihi sıradan insanların oturduğu 150 yıllık antika evleri görmeniz her 100 adimda olası ve o her attığınız 100 adımda bölgesine göre türk görme ihtimaliniz değişiyor londra garip biter ıngiliz ırkı yok denilecek kadar az her yerden göç almış özellikle hindistan çin ve bence türkiye bazen türkleri görmek sizi gulduruyor bazen de çıldırtiyor öyle ki bazı yerler var ıngilizce tabela yok her yer türkçe yada londra 'nin göbeğinde oxford streette geçtim sinir sarayını kahve dünyasını (onlar heryerde var ) istanbul pide salonu görmeniz mümkün hele ki kuzeye hiç girmiyorum bugün ozgaziabtepliler suruç et lokantası ali babanın yeri dayinin yeri altın makas vs vs gibi tabelalar gördüm onun dışında evler bana mi denk geldi hep mi böyle bilmiyorum ama 4 5 tane ev gördüm geldiğimden beri her yer pislik içinde temizlik 0 ve efsane kuralcı anına kodumun ev sahipleri duş almanın bile saatleri var verdiğiniz paraya mutfak tüpü dahil değilse size ocağı kullandirmayanlar var gibi gibi gelelim okullara bi kaçı dışında hepsi süper eğitimciler ve eğitim kurumu sahipleri sanki sizin kankaniz bütün gün enseye saplak göte parmak takiliyomusunuz gibi bi hava var ve çok sempatikler kendilerini sevdiriyolar trafik dicek olursanız bu sistem bence dünyanın hiç bir yerinde yok herşey inanılmaz kuralına uygun işliyor korna sesi neredeyse hiç yok trafiğin tersten akmasına alisirsaniz burda trafik olayı süper ulaşım efsaneler efsanesi pahalı su an 1 basimlik metro bileti 4£ yani 16 lira ama traveller kart falan var onubyaparsan biraz daha indirim oluyor bu arada para mevzusuba girmişken ben çevirdim tlye ama buraya gelenler biseybalirken tlye cevirmeyin hiç bişey almazsiniz turkiye ye oranla çok pahalı doğal olarak kariya kıza sulanin reddetme durumu çok abaza değilseniz pek yok tavlarsiniz misal ben elimden ucak da kac anda kurtulamıyor neden sistemi çözdüm neden çünkü çok yakisikliyim siz benim kadar yakışıklı değilseniz sistemi çözün neyse şaka yaptım abartmiyim az bişey bende takiliyom karı kız ama hayalimdeki seviyeye henüz gelemedim geldiğimden beri evi değiştirmekle falan uğraştığını için başka sorunlarda oldu ingikizcwm hala geldiğim günkü gibi ama 1 haftaya falan evi cozuyorum oldu sayılır yani neyse buda benden size küçük bi tavsiye bloğu olsun birine faydası olsa bana yeter haydi ben yattım yarın okul var see you :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder