28 Haziran 2015 Pazar

Onur Haftası/Gay Pride/LGBTİ

Bu yazımda sizlere "Onur Haftası/Gay Pride/LGBTİ" başlığı altında nacizane fikirlerimi sunucam.
Bizde Onur Haftası olarak adlandırılan orjinali Gay Pride olan haziran ayının son haftalarında kutlanan "Türkiye'de" desteklemediğim etkinlik. Cümlelerime desteklemediğim diye başladım fakat özellikle belirttim anlamayıp hakaret eden geri zekalılar olmasın diye yine belirtiyorum "Türkiye'de" desteklemediğim bi etkinlik. Ama bu demek olmuyor ki ben desteklemeyen kitlenin %95'i gibi geri zekalı bi düşünceyle -waaaoooww haram, bizim geleneklerimize aykırı gibi- düşünceler yüzünden değil.
Desteklemiyorum çünkü:Bu etkinliğin çıkış amacıyla şuanda özellikle Türkiye'de kutlanış amacının uzaktan yakından alakası yok birincisi bu etkinliğin çıkış amacı New York'da bi barda eşcinsellere yapılan baskı yüzünden barda takılanların ayaklanması sonucu çıkan olayların yıl dönümü olarak kutmasıydı insanların kendisinden utanmayışının bi sembolüydü fakat seneler geçtikçe bu olaylar unutuldu "bence" bugün Taksim'de toplanan onbinlerce eşcinselin en fazla %5i %10u bu olayları biliyor benim görüp tanıyarak yorumladığım çok büyük bir kısmının hormonel bir sorununun olmaması psikolojik olarak eşcinselliğe yönelmesimi seçmesimi yoksa öyle olmasımı ne derseniz deyin adına ama ben çok büyük bir kısmının seçimi olduğunu düşünüyorum instagrama fotoğraf atıp snap çekin eğlenmeye gelen bir kitle görüyorum hani sizin olayınız varoluşunuzdan utanmamayı belirtmekti hani siz onurunuz için ordaydınız sizin onurunuzla mücadeleniz bu mu yaşanan olayları hiç yorumlamicam çünkü yorumlamaya değmicek kadar onursuz bir kitle vardı (gerçekten eşcinsel olan ve bu durumu benim anlattığım sebebin dışında kalanları tenzih ederek sölüyorum)
Gelelim polis müdahelesine burda biraz daha geniş çaplı alıcam konuyu şu ana kadar eleştirdim ama objektif olarak yorumlamak gerekirse birey istediği kadar özgürdür "soyunurda,kapanırda,işerde,sıçarda" buna hiçkimse karışamaz çevreyi rahatsız ederse orda özgürlüğü biter kafasında olanlarda siktirsin gitsin birey doğumundan ölümüne kadar heryerde özgürdür sen rahatsız oluyosan kafanı çevirir geçersin. Desteklemediğin her olayı istediğin gibi halledebiliyomusun patronun sana istemediğin şeyler söyleyip yapınca onu mu düzeltmeye çalışıyosun algınımı değiştiriyosun ama ne hikmetse algını üstündekine değiştiriyosun bunu sokakta böyle yapmıyosun neden çünkü sen müslümansın dimi 12 yaşındaki kız çocuğunu 70 yaşındaki adamla evlendirip düğünün de oynayanlar gibi müslümansın yada 9 aylık çocuğu tecavüz edip çok tatlı bi bebekti hep gülümsüyordu diyen adam? gibi müslümansın sende sonuçta şimdi verdiği örnekler uç deyip bana ana avrat söven bi müslümansın.
Tüm dünyada polislerle halkın beraber kutladığı bu etkinliği tomalarla plastik mermilerle gaz bombalarıyla ülkemizde içine sıçanlar gibi müslümansın sonuçta.
Onur haftası böyle bi ülkede bence zaten anca bu kadar güzel kutlanabilirdi ruhunu onurunu satmamış tüm eşcinsel,hetero,müslüman,hristiyan,musevi,budist,putperest herkesi selamlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder