20 Haziran 2015 Cumartesi

Arkamda Kalanlar Aklımda Kalanlar

Merhaba hemen hemen 1 aydır falan buralarda yoktum "Anıılll Anıılll nerdesin yhaa seni çoq öslediq" dediğinizi duymaz gibimiyim malmısınız amk niye böyle konuşasınız ki yani neyse gelelim yumurtanın faydalarına dur 1 ay kaldı dur 15 gün lan 2 haftaya gidiyorum derken o gün geldi çattı ve vizem onayladı bu ne demek bu şu demek arkadaşlar ben baya bayaa maximum 10 gün içersinde gidiyorum belirtmek istediğim çok kısa bi kaç şey var.

Ailemin arkadaşlarımın çevremdekilerin dostlarımın sevgililerimin özentilerimin arkamdan konuşanlarımın falanımın fistanımın hepsini hala çok seviyorum bi kısmınız beni arkadaşlıklarınızla bi kısmınızla düşmanlıklarınızla beni mutlu ettiniz hayatım boyunca yaşadığım yaptığım hiç bir olaydan pişman olmadım hiç utanmadım belki hata yaptım yanlış yaptım ama bundan mutsuzluk duymadım benim bu karekteri almamda herkesin bi katkası var taksimde kaçak vodka satan tekelinde 2 yaşında konuşmaya çalışırken bana yardımcı olan anneminde babamında kısacası bugüne kadar sağdan soldan ordan burdan kaptıklarımla geldim bi şekilde hayatta kaldım ve zorlukların ülkesinde başarılı şeylerde yaptım yapmadın diyosanız ben yaptığımı düşünüyorum ve son olarak o oldu bu oldu aslında okumaya gidiyosun geri gelceksin yaa deme öyle özlersin kesin gelirsin olmadı tatile gelirsin diyenler için kısa bi açıklama olsun bu 20 yaşındayım eğer ölmezsem yada hapse girmezsem 10 gün içinde Londra'ya gidiyorum ve inşalahı maaşallahı yok allahım yardım et demekte yada başkasından başka bişeyden medet ummakta yok ben gidiyorum nokta ve hayatımın sonuna kadarda istanbul'a gelmeyi düşünmüyorum senede 1 gün bile olsa yaşantımda gelirsem trilyoner bile olacağımı bilsem yinede düşünmüyorum yani hakkını helal eden etsin etmeyenin götüne koyyim çokda sikimdeydi beni seven yanımda olan herkese teşekkür ederim hepinizi özlicem cuma günü cue tekelde görüşmek üzere hee bu arada cidden bekliyorum. :)

https://www.facebook.com/events/1625009474443433/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder